måndag 25 april 2011

Crysis 2 (2011).

Nu har jag inte satt mig in i tidigare utgivna Crysis spel från EA Games varken till PC eller Konsoll men när jag befinner mig mitt i "Crysis 2" på en XBOX 360 undrar jag ibland var hypen över detta spel tagit vägen när jag bitvis stöter på buggar som stillastående fiendesoldater som försöker springa rakt genom en vägg mm där jag vid ett flertal tillfällen utan kamouflage lyckats passera mitt framför en synlig fiende utan att de ens ryckt på axlarna samt att enstaka föremål tycks hänga fritt i luften !?.

Som HALO fantast var detta knappast något man råkade ut för från Bungie i ständiga strider på avlägsna ringvärldar och jag sväljer bitvis min besvikelse i "Crysis 2" mellan varven och försöker istället se det positiva i spelet för vad man lyckats med vilket är klart underhållande även om jag som sagt hade långt större förhoppningar på "Crysis 2".Bättre tur nästa gång EA Games.

Crysis 2 - Officiell Webbsida

Crysis 2 - Wikipedia

Crysis 2 - Game Trailer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar