lördag 29 december 2007

Film : ALIEN.

(Uppdaterad 26/6 - 2012)

Att vara filmnörd och ha en speciell förkärlek för SF filmer utan att påstå sig ha sett ALIEN är nog som att påstå sig värna om miljön samtidigt som tomburken åker ut genom sidofönstret under en bilfärd.När Ridley Scott kom med sin SF rulle ALIEN där Sigourney Weaver åtminstone enligt mig har den ledande huvudrollen så gick det ett förmodat rus genom filmvärlden då ALIEN i sin tur var något nytt och filmat på ett sätt som tidigare inte setts för i denna genre.Många är B rullarna idag som har eftertexter utan slut på medverkande personal som borde stått i skamvrån jämfört med denna relativt tidiga SF rulle.Tummen upp för detta mästerverk som fortfarande lyser klart på film himlen.

ALIEN - Torrentz

Alien - Trailer.


Min egen lilla Flash hyllning till ALIEN hämtade från HD format med nedanstående HotFile länk som det mästerverk ALIEN nu är i film historien utan att sabba det för mycket ha ha ....

(O.B.S) Nedanstående länk är tillfälligt ur funktion pga radering när jag söker en mer varaktig uppladdningsplats på nätet eller helt enkelt får rekonstruera om flash filen och lägga upp den på Pelles Reality.Lite synd när det är storleken på skärmen i högupplösning som gör det hela klart mer sevärt.Men jag återkommer så fort jag hittat en lämplig lösning.

Macromedia ALIEN Flash Player size 1024x573 ca 12 MB

Image Hosted by ImageShack.us

ALIEN - IMDB

ALIEN - Wikipedia

Om Filmen / Tv Serien eventuellt inte hittas prova följande Torrent Webbsidor :

The Pirate Bay ___ Torrentz ___ New Torrents

Läs även andra bloggares åsikter om ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar