måndag 30 november 2009

XBOX 360 : Dragon Age Origins (2009).

Och så var det då dags för ännu ett suveränt rollspel vid namn Dragon Quest Origins att berätta sin historia på denna XBOX 360 när riktigt bra rpg-(rollspel) inte dyker upp alltför ofta bland tonvis med rena skräptitlar som snabbproducerats för att lura av kunderna sitt kapital.Som tur är har produktionsbolaget BioWare ännu inte intagit denna B position i spelvärlden där jag förundras längs handlingens gång i Dragon Age Origins som jag nu uplevde det i mina tidiga spelår att det minsann fortfarande går att göra riktig spelunderhållning som är värd namnet i denna rpg genre.

Där jag med jämna mellanrum kastar mig ut i strid i Dragon Quest Origins med en egen framställd rollspelsfigur som kvinna vid namn Star Light med stor byst , hästsvans i håret och en tribe tatuering i ansiktet som talar sitt eget språk när hennes svärd drypande av blod för rättvisa än en gång träffar sina offer på de mest brutala vis i denna välberättade historia.Så finns det nu någon online funktion i detta spel så bjuder Star Light på en gratis svärdtatuering rakt in i er mjuka kropp.(Ironi om du inte förstod). :)

Dragon Age Origins - Trailer.


Dragon Age Origins - BioWare Hemsida

Dragon Age Origins - IMDB

Dragon Age Origins - Wikipedia


Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar