torsdag 28 februari 2008

Filmsnack i Pausen.

Ännu en arbetsdag är över och mina kvinnliga arbetskollegor orkade inte höra på mera utan bad mig köra hem och lägga mig för mitt eget bästa.Men se det tänker jag inte alls för nu ska jag terra min kvinna med min nya banbrytande teori om atomklyvning i normal rumsmiljö.
Därav följande rader.

För att förstå innehållet i en film ner till den subatoma kärnan krävs en frigörelse av det fysiska uppträdandet som förefaller vid varje enskild energiutyttring.Så om nu atomen ner i sin minsta beståndsdel utgörs av vakum och tomrum som sedermera byggs upp till verklig fysisk massa beroende på vad denna atom medverkar i har vi åstadkommit en frigörelse av atomens potential.Bockar vi då denna energiutstrålning från denna atom enligt tids och rums konceptet kan vi slutligen åstadkomma en perfekt cirkel där cirkelns början består av formeln PI genom Roten av oändligheten.

Det vill säga ursprungsläget för början och slutet på en och samma gång.När vi nu har lyckats med denna universiella perfekt cirkelformade bockning äger ju den praktiska teorins verklighet rum när vi nu ska genomföra det nuvarande fysiska närvarotestet i den verklighet som du nu som läsare befinner dig i.Då du nu närmar dig biljettkön på biografen och damen /mannen i luckan vill ha betalt för din närvaro använder vi så detta tidigare framförda tids och rytm fenomen.Börja med att gå låååångsamt förbi denna biljett försäljare för att sedan backa tillbaka och stanna upp medan du snurrar tre varv moturs och ett medurs samtidigt som du håller andan under denna manöver för att lättare glida igenom denna förkjutningsfas.

När du nu på nytt närmar dig denna biljettförsäljare har du mycket riktigt utfört denna tids och rums förskjutning och biljettförsäljaren kommer inte ens att se din närvaro utan bara att kalla på nästa i denna biografkö då denna biljettförsäljares verklighetsuppfattning släpar efter din egen verklighet några minus sekunder.Svårare än så här är det ibland inte i den fysiska närvaron med dessa atomer som vi nu alla är uppbyggda av det gäller bara att kunna tämja dessa atomer och utnyttja dom efter egen vinning.

Mycket trevligt biografbesök nästa gång och glöm nu inte detta något billigare atom trick när du väl står där i kassa kön.Vid kommande atom genomgång ska vi ta upp närvarokänslan på otrevliga platser och dess inverkan på dig som individ samt hur detta undvikes utan att omgivningen uppfattar din frånvaro och framförallt att du överhuvudtaget var nävarande.

Pelles Reality.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar